O Ziaji
Misija Ziaje
»Že od samega začetka Ziaja sledi preprostim pravilom, predvsem odkritosti in poštenosti do naših potrošnikov in partnerjev. Naš nenehen moto je skrb za zdravje in dobro počutje naših potrošnikov. Osnovno merilo uspešnosti Ziaje je lojalnost potrošnikov. To potrjuje kvaliteto in učinkovitost naših izdelkov. Gradimo dolgoročna partnerstva z našimi potrošniki, distributerji in zaposlenimi, torej z vsemi, ki tvorijo uspeh blagovne znamke ZIAJA.«
Proizvodnja
Vsi izdelki Ziaja so proizvedeni v moderni tovarni, ki je zgrajena v ekološki coni in ima lastno oskrbo z vodo. V letu 2012 so končali z zadnjo investicijo, s katero so povečali proizvodni kompleks na 15000 m2. Kompleks združuje proizvodnje hale, skladišča in raziskovalne laboratorije.
Laboratoriji in raziskave
Raziskovalna baza Ziaje je sestavljena iz štirih laboratorijev:
- Raziskave in razvoj
- Fizikalne in kemijske analize
-Mikrobiologija
-Kontrola kakovosti
Vsi laboratoriji so opremljeni z moderno tehnologijo in vrhunskimi raziskovalnimi napravami.
Zagotavljanje kakovosti
Visoka kakovost izdelkov Ziaja je zajamčena s:
- Standardom kakovosti ISO 9001:2005
- GMP (Good Manufacturing Practice) standardom
Vsi izdelki so dermatološko in alergološko testirani s strani različnih pravnih oseb, kot sta Specialistični raziskovalni center iz Bialystoka ali Oddelek za dermatologijo in alergologijo Medicinske fakultete iz Gdanska. Testi učinkovitosti izdelkov se izvajajo interno na napravah Visia in Courage Khazaka.
Koncept izdelkov
value for money – visoka kvaliteta po konkurenčnih cenah – značilnost Ziaje
naravne surovine - aktivne surovine uporabljene v izdelkih Ziaja so naravnega in biotehnološkega izvora
prefinjene in visoko kvalitetne formulacije – izdelane v skladu s farmacevtskimi ekspertizami, ki izhajajo iz izkušenj v proizvodnji medicinskih izdelkov
naziv izdelkov – neposredno nagovarja glavno aktivno surovino (oliva, kozje mleko, kakavovo maslo, pomarančno maslo…)